Η Επιστημονική Ιστοσελίδα της Αντιφλεγμονώδους Διατροφής.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τα γονίδιά σου, αλλά μπορείς να αλλάξεις την έκφρασή τους.
Dr. Barry  Sears Ph.D.

Συγκρίνοντας τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα – Ποιο είναι το ποιο Υγιεινό;
Συγκρίνοντας τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα – Ποιο είναι το ποιο Υγιεινό;

Συγκρίνοντας τα Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα – Ποιο είναι το ποιο Υγιεινό; Συγκρίνετε το Ωμέγα-3 (ιχθυέλαιο), με το έλαιο Krill, το έλαιο λιναρόσπορου και το μουρουνέλαιο. Δείτε ποια Ωμέγα-3 λιπαρά έχουν τα καλύτερα οφέλη για την υγεία, και τι τα διαφοροποιεί. Τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για τη βέλτιστη ευεξία, βοηθούν στην καρδιά, στον εγκέφαλο, στην υγεία των ματιών, στην επίλυση της φλεγμονής και μπορούν να βοηθήσουν σε μια υγιεινή διατροφή. Μία από τις

Διαβάστε περισσότερα
Τα Ωφέλη των Ωμέγα-3 μετά απο Καρδιακή Προσβολή
Τα Ωφέλη των Ωμέγα-3 μετά απο Καρδιακή Προσβολή

Απο τον Παναγιώτη Δρακόπουλο Τα οφέλη των Ωμέγα-3 στην καρδιοπάθεια τα έχει αναφέρει η Μεσογειακή Διατροφική Ζώνη όταν κυκλοφόρησε το βιβλίο στην Ελλάδα το 2003 Η Ωμέγα Rx Ζώνη. Η έρευνα αυτή άργησε λίγο μόνο 13 χρόνια. Για να έχουμε όμως τα αποτελέσματα όπως στην  έρευνα η ημερήσια δόση των ωμέγα-3 να πρέπει είναι σωστή και όχι placebo, και το ωμέγα-3 να είναι μοριακά αποσταγμένο για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα και να έχει την έγκριση από

Διαβάστε περισσότερα
Μελέτες επικύρωσης για την ανωτερότητα της Mεσογειακής Διατροφικής Ζώνης
Μελέτες επικύρωσης για την ανωτερότητα της Mεσογειακής Διατροφικής Ζώνης

Μελέτες επικύρωσης για την ανωτερότητα της μεσογειακής διατροφικής ζώνης Απώλεια βάρους Οποιαδήποτε δίαιτα που περιορίζει τις θερμίδες θα έχει ως αποτέλεσμα αντίστοιχη απώλεια βάρους. Ωστόσο, το ίδιο δεν ισχύει και ως προς το ποια είναι η πηγή αυτής της απώλειας βάρους. Η απώλεια βάρους μπορεί να προκληθεί από αφυδάτωση ή από κανιβαλισμό της μυϊκής μάζας και οργάνων (όπως οι χαμηλές ή υψηλές δίαιτες σε πρωτεΐνη και χαμηλές ή ψηλές δίαιτες σε υδατάνθρακες), όπου φυσικά δεν

Διαβάστε περισσότερα
Σελίδα 1 από 812345...Τέλος »