Η Επιστημονική Ιστοσελίδα της Αντιφλεγμονώδους Διατροφής.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τα γονίδιά σου, αλλά μπορείς να αλλάξεις την έκφρασή τους.
Dr. Barry  Sears Ph.D.

Archive for Σεπτέμβριος 2016

Συγκρίνοντας τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα – Ποιο είναι το ποιο Υγιεινό;

Συγκρίνοντας τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα – Ποιο είναι το ποιο Υγιεινό;

Συγκρίνοντας τα Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα – Ποιο είναι το ποιο Υγιεινό; Συγκρίνετε το Ωμέγα-3 (ιχθυέλαιο), με το έλαιο Krill, το έλαιο λιναρόσπορου και το μουρουνέλαιο. Δείτε ποια Ωμέγα-3 λιπαρά έχουν τα καλύτερα οφέλη για την υγεία, και τι τα διαφοροποιεί. Τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για τη βέλτιστη ευεξία, βοηθούν στην καρδιά, στον εγκέφαλο, στην υγεία των ματιών, στην επίλυση της φλεγμονής και μπορούν να βοηθήσουν σε μια υγιεινή διατροφή. Μία από τις

[read_more text="Διαβάστε περισσότερα" title="Διαβάστε περισσότερα" url="http://zone.com.gr/%cf%83%cf%85%ce%b3%ce%ba%cf%81%ce%af%ce%bd%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%b1-%cf%89%ce%bc%ce%ad%ce%b3%ce%b1-3-%ce%bb%ce%b9%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac-%ce%bf%ce%be%ce%ad%ce%b1-%cf%80%ce%bf/" align="left"]

Τα Ωφέλη των Ωμέγα-3 μετά απο Καρδιακή Προσβολή

Τα Ωφέλη των Ωμέγα-3 μετά απο Καρδιακή Προσβολή

Απο τον Παναγιώτη Δρακόπουλο Τα οφέλη των Ωμέγα-3 στην καρδιοπάθεια τα έχει αναφέρει η Μεσογειακή Διατροφική Ζώνη όταν κυκλοφόρησε το βιβλίο στην Ελλάδα το 2003 Η Ωμέγα Rx Ζώνη. Η έρευνα αυτή άργησε λίγο μόνο 13 χρόνια. Για να έχουμε όμως τα αποτελέσματα όπως στην  έρευνα η ημερήσια δόση των ωμέγα-3 να πρέπει είναι σωστή και όχι placebo, και το ωμέγα-3 να είναι μοριακά αποσταγμένο για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα και να έχει την έγκριση από

[read_more text="Διαβάστε περισσότερα" title="Διαβάστε περισσότερα" url="http://zone.com.gr/%cf%84%ce%b1-%cf%89%cf%86%ce%ad%ce%bb%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%89%ce%bc%ce%ad%ce%b3%ce%b1-3-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%ac-%ce%b1%cf%80%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%cf%80/" align="left"]